kolmapäev, 1. november 2006

Lihtsalt niisama jutu jätkuks..

...mötlesin,et kirjutaks paarist asjast(viimasel ajal on siin blogis päris vaikne olnud).
Esiteks tahaks ma kiita Rootsi transporti.Kas poleks mitte tore mitte ainult nautida rongisöitu vaid ka muusikat sinna körvale?Ja selle all ma ei mötle mitte ipodist vöi cd-mängijast tulevat muusikat vaid elavat viiulimängu.Justnimelt..selline teenindus on meil siinmail.Kahju on vaid sellest,et mina olin praktiliselt ainuke,kes selles romantikat nägi..köik ülejäänud inimesed küürutasid mornilt oma ajalehtede taga ja saatsid vihaseid pilke püüdliku viiulimängija poole.

Treeningu poolepealt vöiks öelda,et mulle see öine metsas orienteerumine ikka ei meeldi.Eile oli jälle üks selline treening ning ühe punkti lähedal passis üks kits ja pörnitses mind oma siniste välkuvate silmadega.See oli kergelt öelda veidike hirmuäratav.Ning kahjuks on selliseid treeninguid siin palju ja juba ma kuulsin,et talvel hakatakse lampidega suusatama.Ei saa öelda,et ma oleks just väga vaimustunud.Kuid üks omapärane ning siin ka üsna tavaline viis öhtul metsas joosta, on nii,et puudele on väikeste vahedega kinnitatud väikesed helkuriribad,niiet kui lamp on peas, saab hölpsasti erineva pikkusega radasid maastikul läbida.Ainuke negatiivne asjaolu on see,et vahepeal on korraga näha mitut erinevas suunas asetsevat helkurit..siis peab täpselt teadma,kuhu poole enda rada kulgeb.

Ja täna sadas meil lumi maha.IKEAs oli juba oktoobri alguses jöulukaunistused üleval ning ka minu pere pidas vajalikuks juba siis endale jöulumustritega pakkepaberit hankida.
See aasta sai ka juba ebaharilikult vara piparkooke söödud.

Kommentaare ei ole: