teisipäev, 16. jaanuar 2007

ÄNG

Eelmise aasta oktoobris palus Liina meil välja pakkuda raamatuid, mida jõudehetkedel võiks lugeda. Möödunud 3-4 kuud koostasin ööd ja päevad oma nimerkirja, nüüd sai see valmis. TOP 10 teostest, mida soovitan O-sõpradel lugeda. Muidugi sisaldab iga raamat vähemalt üht O-elementi. Kui võitjateose kord läbi loete, mõistate, kui suur võib tegelikult üks suunaviga olla!

10. P. K. Dick, "Blade runner".








9. D. Brown, "Mata mu süda Wounded Knees".








8. R. L. Stevenson, "Aarete saar".








7. F. Herbert, "Düün".








6. E. Raud, "Roostevaba mõõk".








5. J. K. Rowling, "Harry Potter ja Saladuste kamber".








4. F. Molnar, "Pal-tänava poisid"








3. J. Verne, "Kapten Granti lapsed".








2. J. R. R. Tolkien, "Kääbik".








1. J. Verne, "Viieteistkümneaastane kapten".

2 kommentaari:

Mihkel ütles ...

Ma kommenteeriks põhjalikult, aga ma ei oska midagi nende raamatute kohta öelda, kui ainult seda, et Harry Potteri oleks mina ka 10ne parima hulka valinud. Ja pealkiri "Mata mu süda Wounded Knees" on paljulubav, töötan vaheaajal selle läbi...

Anonüümne ütles ...

Eemalseisja nõuanded:
Üksildaste laagriõhtute tõhusaks täiteks sobib ideaalselt Henry Milleri "Vähi pöörijoon".