teisipäev, 4. mai 2010

4,5




Siin on teaster minu väiksest projektist. Kaardile jääb minu kodulähedase piirkonna üks kõrgematest tippudest Tornimägi (tegemist ei ole Tornimäega, mis on Karula kõrgustiku kõrgeim tipp, see jääb ~6km Lüllemäe poole). Kaarti teen oma lõbuks vabadel hetkedel, olen kasutanud erinevad maa-ameti serveri kaarte ja ortofotosid, OK Ilvese vanu kaarte, Karula rogaini kaarti. Töö veel käib, ehk kunagi avaneb kellegi õnnelikul võimalus siin jooksta. :)

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Kui suur osa kaardistustöödest on praktiliselt olematu alusega? Mõtlen just sellist, kus sinu enda loomingu osakaal on kõige suurem.

Anonüümne ütles ...

Sellel kaardil oleks jaanipäeval väga hea alko-teadet teha ;)
Ats

Jonatan Karjus ütles ...

Põhi reljeefi jooned üritan kuskilt kokku vehkida, sest ise ma nendega hakkama ei saa, olen mõnel pool reljeefivorme muutnud (nii nagu minu silm seda näeb). Kaardi Lõuna osa tuleb suhteliselt enda looming ilmselt.

eduardp ütles ...

Kuidas kaarti teete, kas OCADis suvalisse kohta või seote tegelike koordinaatidega? Viimasel juhul tuleks vist kaardi pööramine teha üsna lõpus.
Mõte selles, et kui saab lisainfot (näit Põhikaardi jooned, alad jm või LIDARi kõrgusandmed, siis need on nn päris koordinaadistikus ja olemasoleva joonisega oleks neid lihtne siduda.
Või on koordinaatide asi o-kaardistajatele võõras teema? Ma ei tea.

Sven ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Anonüümne ütles ...

Teiste eest ei räägi, aga mina ei ole koordinaatidega sidunud ning LIDARI kõrgusandmetega kaarti joonistanud pole. Põhikaardi saab ikkagi aluseks võtta, sest kõike saab ju vajalikus suunas pöörata või väänata. Aga võõras teema pole ta kindlasti, mina lihtsalt pole sellega väga kokku puutunud. Ma tean, et põhjamaades kasutatakse metsas joonistamiseks gps-pihuarvutit, kus on kaart paratamatult koordinaadistikus.