pühapäev, 4. märts 2007

Viimane postitus

Mingisugune o-video:

Kuna teisipäeval saab minu nooreaeg läbi ja astun sammu täisealiste maailma, siis jääb tänane postitus siin blogis viimaseks. Edaspidi tulevad minu sulest ehk veel vaid mõned kommentaarid.

7 kommentaari:

Timo ütles ...

Nüüd oled siis meile onu Markus.

Hannula-Katrin ütles ...

Eval on ju õigus. Vanus vanuseks, aga 21 saades ei saa kindlasti kõik kohe plaksti täiskasvanuks, vähemalt ma arvan nii :)

Timo ütles ...

Ärge muretsege, suured staarid pöörduvad alati tagasi, võtke näiteks Rocky.

Marek ütles ...

Mis puutub videosse, siis Eestis saab panga pealt ka alla küpata ;)

Anonüümne ütles ...

Andke andeks mulle mu väärastunud esteetiline ja visuaalsuse tajumise meel, aga see video on küll üks jama ja rulasõidule lähemalseisev kui orienteerumisele (Kenny-breik ja Pihli-Pets, ärge pange pahaks). Rocky võitis oma lahkumismatši, Markus aga postitab siis sellise video...

Timo ütles ...

Pagan võtaks, Mihkel, ütlesid filmi lõpu ette. Oleksid võinud nn. "spoiler warningu" teha. Selles on sul aga küll õigus, et video mõjub masendava antikliimaksina pärast mitmeid vapustavaid sissekandeid. Üht sinu näidenditegelast parafraseerides, Markus, ütleksin: "Johhaidi, ja ei midagi enamat?"

Anonüümne ütles ...

see Markuse postitus tundub lõpetavat antud blogi tegevuse kui sellise mulle tundub. Parandage kui ma eksin või lükake ümber mu väide. Kriitikas pidavatr olema edasiviiv jõud vms.