neljapäev, 13. juuli 2006

Eesti pihvide edetabel

Vastse-Kuuste lihatööstus on sellel aastal tulnud välja mitmete uute toodetega. Erudeeritud komisjon otsustas konstruktiivse arutelu käigus Tartus Toomemäel toimunud pleenumil anda oma hinnang olukorrale Eesti lihalettidel toimuvale. Parimateks pihvideks valiti:
1. Liina
2. Kati
3. Maris
4. Eva
5. Ingunn

Omapärase maitsega jäid meelde ka järgnevad tooted:
Raili
Ona
Fanny Horn
grillvorst punases kastmes

13 kommentaari:

piret ütles ...

hehh... a misasja ... umm,. markus kas n2gid und v, v6i millest see jutt on. seletaks 2kki pikemalt? v6i on mingi g2ngi v2rk..

Markus ütles ...

tegemist on gängi-värgiga.
und nägin ma ka täna, aga see oli hoopis sellest, kuidas mul läpakal ekraan ära tuli, nii et asjad pole seotud.

Lauri ütles ...

sellise kokkuvõtte jaoks oligi viimane aeg. Kuna ise viibisin samuti antud üritusel, siis kinnitan, et kõik oli määrustepärane ja võistlejaid koheldi ausalt.

Annika ütles ...

ossaa..poisid.. küsiks, et kas testijateks olid eesti enda parimad pojad või tehti järeldused välismaiste 'kärbeste' nöol?

Markus ütles ...

annika kärbestejutust loen välja ainult kibestumust tema tabelisse mittepääsemise puhul.

auhinnad saab kätte tulevikus.

Lauri ütles ...

mina annaks templi asemel vimpli, muidu saab neid ju ainult rabajooksult.

Timo ütles ...

esitan uue kandidaadi: habemega naine 14. juuli unenäost, väga kena, tegeleb orienteerumisega

Lauri ütles ...

Pigem on jah see teema, et tulemused ei kannata trükimusta. Ütleme nii, et reformid oleks põhjalikud.

Lauri ütles ...

Õnnitlused Timole O-ringeni päevavõidu puhul.

Markus ütles ...

YOYOYO, mina olen Markus!
Ma olen ise küll veidike pettunud,et ma ise päevavõitu ei saanud,aga tuleb ju Timole au anda,ta on ka üsna tubli poiss nagu ma ise,muidugi.

..ja ma tahtsin veel öelda,et kuigi on pihvide nimekiri juba avaldatud, olen ma ise ka tegelikult päris kobe PIFF!

OLX,ma rohkem ei viitsi kribada..

C U ALL

Lauri ütles ...

Markusel on hetkel õnneliku päevad käimas niiet mina üldse ei imesta kui temalt veel mõned vaimusünnitused siia lähiajal tulevad. Rahuldatud olekus on inimese mõttetöö viljakas;)

Markus ütles ...

kuradi ninsa kasutas minu arvutit ja minu identiteeti - vä...s, l...s seesugune.
muidugi on mul timo voidu puhul hea meel, vähemalt keegi oli maailmameistrite vääriline.
onnelikud päevad? ei enam

Mihkel ütles ...

tyra ma ei või, jälle mind süüdistatakse milleski, mida ma teinud ei ole... markus, sa oled värdjas tuupur