reede, 16. juuni 2006

Metallica.

Kolmapäev täitus siis üks minu suurtest unistustes näha ühte kauaaegset lemmikbändi täies elujõus.
Teisipäeva hommik algas meile kui laagris olijatele trenniga nagu ikka. Kuna mina olin eelmine päev kergelt jalkamängus põlvele haiget teinud, siis käsin rahulikult jalutades lähemaid punkte panemas. Metsast tagasi tulles pani Mihkli auto makki "Ride the lightning" sisse ning rokkimine võis alata. Vaatamata mingi kohaliku hullu mölisemisele ei langenud tuju kordagi. Kogu tiim metsast väljas, panime autole hääled sisse ja Tartu poole minema, kus käisime minu juures pesemas(trenn toimus Unikülas) ning törts peale 12.00 me Tallinna poole teele asusimegi. Esimene peatust tehti Kärevere Teemajas, kus võeti kerge kõhutäis ja janusemad(loe mina) võtsid esimesed kesvamärjukesed. Enne kohale jõudmist oli veel väike peatus Jüris, kus allakirjutanu sai omale pileti. Edasi sõitsime Liina juurde kuhu jätsime meie auto ning sealt jala kontserdile. Sissesaamine oli minu jaoks täielik üllatus kuna selleks ei kulunud yle paari minuti. Edasi saime kokku Pihli ja Daisiga. sealt edasi kirjutan teine kord.

1 kommentaar:

Markus ütles ...

sealt edasi läks asi toredaks: kaklus, emokad ja lõpuks ka kammermuusikakvartett, mille pärast kohale sai tuldud. oli väärt õhtu