neljapäev, 22. juuni 2006

Tervitused!

Hej!

Jõudsin mõned päevad tagasi Eestimaale. Lubasin küll juba Austraalias blogisse kaarte/pilte saata, aga kooli karmid internetireeglid ei lubanud mul lehekülge isegi vaatamas käia! Teile saadan nüüd aga sneak-preview´ Orienteeruja artiklist. Kaart ja pildid on tehtud Flindersi kõrgustikul, mis jääb Adelaide´ist põhja. Kaardi nimi on Pugilist Hill (Poksija mägi), kuna kaua aega tagasi käisid seal ühel künkal kaks talumeest arveid klaarimas. Esimesel pildil on kuulus Wilpena Pounds, teisel aga üks Orb Weaving Spider. Ämblikel oli metsas väga palju võrke puude vahele tõmmatud ning tihtipeale joosti neist läbi. Õnneks põhjustab nende hammustus vaid kerget uimasust (nii nad mulle vähemalt ütlesid; vile võtsin aga igaks juhuks kaasa). Kunagi olevat mingid teadlased üritanud nende niiti sünteesida, et siis materjalist langevarje õmmelda.

Tore jälle Eestis tagasi olla. Kohtume järgmisel orienteerumisvõistlusel!





3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mingi uus poiss on kirjutama hakanud siia. Mina seda Timot näinud ei ole. Kevadistel päevakutel protokolle uurides tema nime ei leidnud. Äkki tutvustad ka ennast natuke. Nagu ma aru sain oskad sa välismaa keelt jah?

Anonüümne ütles ...

Olen Timo ehk tagurpidi omiT.

Anonüümne ütles ...

Järgmine võistlus oli 100kp jooks. Sind ei näinud me.