esmaspäev, 29. mai 2006

Mõista, mõista, kes see on...


Oh, kaua tegin, aga valmis sain:). Tegu muide minu esimese kaardiga OCAD'is. Ootan kriitikat!
Kes ära arvab pildil oleva tegelase, saab šokolaadi!

13 kommentaari:

Lauri ütles ...

See on üks kuradikolepeletis. Aga vaimukusega hiilgab.

Jürgen ütles ...

Kusjuures ma mõtlesin esimese hooga kohe sama peletise ette võtta oma kaardi aluseks. Aga ideeks see siiani ongi jäänud.

Markus ütles ...

aitäh! ma tean, et ma kole olen, aga et lausa peletis, seda küll mitte.

Jürgen ütles ...

Üks kunstiteemaline tähelepanek veel: Kas ei ole lätakad mitte ilusa logoga Balti MV-le hakkama saanud?

Nele ütles ...

Juuste tingmärk on asfaltplats :D

Ma vaatan, et te ei tahagi keegi šokolaadi? Pole veel siiani kirjutatud õiget vastust siia. Vähemalt mitte piisavalt. Vihjetest nagu "mõtlesin ka sama peletise ette võtta", "ma tean, et ma kole olen" jne ei piisa. Vaja nime, vanust, EOL koodi ja jalanumbrit!

Lauri ütles ...

Eino lätlased ei väsi üllatamast. Kohale jõudes saja lõuksi kohe.

Lauri ütles ...

sajaga*

Markus ütles ...

lauri, sul vist muudki põhjust lätlastele lõuksi sõita, või mis?

Timo ütles ...

Kuule see ei ole ju Lauri S. TAl ei ole nii palju juukseid:)

Markus ütles ...

mul on passis sama pilt, sportlane vist

Lauri ütles ...

Ei minul pole lätlaste vastu muidu mingit viha. Ja ma saan aru kyll millele markus vihjab.

Anonüümne ütles ...

Olen Markusega täitsa nõus, on küll veidi tema moodi.

Anonüümne ütles ...

lätakad hakkasid lauri ähvardusi kartma ... http://www.garants.lv/oksaldus/sacensiibas/BaltChemp_ENG.htm