kolmapäev, 22. november 2006

Suhtleme!

Suur ärevus metsas! Liigub kuulujutt, et karul olevat surmamõistetute
nimekiri.
Kõik tahavad teada, kes on nimekirjas.

Esimesena kogub julguse kokku põder, läheb karu juurde ja küsib:
Ütle, karu, kas mina olen sinu nimekirjas?

Jah, ütleb karu, sina oled minu nimekirjas.

Hirmunud põder laseb jalga.
Kahe päeva pärast leitakse põder surnult.

Metsaelanike ärevus kasvab. Järgmisena katkeb metssea kannatus,
ta otsib karu üles ja küsib, kas tema on ka nimekirjas.

Jah, ütleb karu, ka sina oled minu nimekirjas.

Hirmunult jätab metssiga karuga hüvasti.
Kahe päeva pärast leitakse ka tema surnuna.

Nüüd vallandub tõeline paanika. Ainult jänes julgeb karu juurde minna
ja küsida: Karu, kuule karu, kas mina olen ka nimekirjas?

Jah, ütleb karu, ka sina oled nimekirjas.

Kuule, karu, kas sa saad mind nimekirjast maha tõmmata? küsib jänes.

Muidugi, pole probleemi, vastab karu.


Suhelge omavahel, inimesed!

2 kommentaari:

Markus ütles ...

suhtleme

Hannula-Katrin ütles ...

olen nõus, suhtleme! (: