neljapäev, 15. juuni 2006

Attenzzzioone!!


Kes arvab, et tal 23. juunil midagi tarka teha ei ole ja on saanud linnamelust mürgituse ja tahaks nautida tõelist maahõngu, siis järgmine pakkumine on just teile!

Kutsun kõiki teid ja teie sõpru/kaaslasi enda juurde Kiidjärvele lõbusalt Jaanipäeva tähistama!Kohustuslikus korras on kavas mõdu-orienteerumine. Heal algatusel ei puudu ka teised lustimised.

Soovitav kaasa võtta grillimismaterjal ja oma ###### jook, ööbijatel magamiskott ja madrats.
Ujumisriided, kuigi seni pole keegi neid kasutanud.

Väga alaealised ja huippu-sportlased peaksid ilma täiskasvanud saatjata enne kella 23-e lahkuma.

Osalemisest võiks mulle teada anda 22.06 õhtuks kas mob 5235168 või mailiteel annika.rm@mail.ee ja lisainfo samadelt aadressitelt.

Pildil: Mina - juba peoks ülesköetud.

Teie
Annika Rihma
PS! Mul on nüüd uus imago

3 kommentaari:

Lauri ütles ...

mina olen kohal juba 22. koos rihoga. irw

Anonüümne ütles ...

mul on emaili salasõna meelest läinud, niiet ma ütlen siit kaudu seda. 23. õhtu on mul esinemisgraafikus vabaks jäänud ja ma tulen kindlasti kohale. mina linnakultuuris kogu kehaga sees oleva inimesena hea meelega veedan natuke aega ka looduses. kindlasti võtan kaasa parimad lindid enda loominguga ja teisi klassikuid nagu tupac ja biggie...
selle mõdu kohta ma öelda ei oska, orienteeruda ma kahjuks ei oska :(

Anonüümne ütles ...

tennis-flicka!