pühapäev, 25. juuni 2006

Tanel Padar and The Sun

Vahepeal ma juba mõtlesin, et ei pea enam kirjutama.Et noor põlvkond võtab teatepulga üle, alustab oma teed ja räägib asjadest, mis neile huvi pakuvad - moest, David Beckhamist, postitavad Tanel Padari uute laulude sõnu, võib-olla räägivad isegi sellest, kes kellega käib ja kelle punased püksid on veidi giuseppeperverdilikud. Aga ei ole seda aktiivsust ja indu, päevakajalised teemad ei paku noortele huvi. Siirus - järgmine külg, mis noortes ei avaldu. Ei juleta rääkida oma unistustest. Eesti Ekspressi TV-kava noortekülg on viimasel ajal noorte orienteerujate blogist 3 sammu ette astunud. Rääkimata Tähekesest, kus kirjutavad suured kirjanduskorüfeed isiklikult ja arvatavasti kirjutaks ka Oskar Luts, kui ta surnud ei oleks.

See on viimane hoiatus, muidu hakkavad jälle ilmuma segased, pikad ja depressiivsed lood rääkivatest taimedest ja teie lapsepõlv rikutakse ära.

Omalt poolt kutsun üles ka uue algatuse. Selle projekti mitteametlik ja kooskõlastamata patroon on proua Ingrid Rüütel. Kutsun üles koguma Eesti orienteerujate kuulsamaid tsitaate, et need jäädvustada ja talletada järgmistele põlvedele.

Omalt poolt alustan paari kulunud ja kõigile teada ütlustega:

"Te ei saa arugi, et ma joonud olen," Võru orienteeruja Markus Puusepp

Tiit Tali 3 teesi liiklusest:
1. Kruusa peal kumm ei kulu
2. Öösel on hea sõita - näeb kui auto vastu tuleb
3. Ma tean, kus piir on. Olen kolm korda üle katuse käinud
+
"Looduse vastu ei saa"

"Ago Art Vart Martvart," Priit Kuljus
ja
"Pane ennast põlema," Neeme Loorits

5 kommentaari:

Jürgen ütles ...

Aga kuhu jääb Dalii surematu: "Metroo — see on ju nii lihtne. Kaevad tunneli ja paned rongid sisse sõitma."?

Praegu ei tule meelde, aga kui Armo Hiie rääkima hakkab, peavad ka tsitaadiküttidel pastakad sahisema.

Mihkel ütles ...

Mul tuli endal veel üks meelde
"Müüge oma naised mulle," Peeter Pihl

Daliil oli mingi ütlus ka purskkaevude kohta, aga seda ei mäleta

Lauri ütles ...

"Ära õpeta isa n.....a," P.Pihl

Lauri ütles ...

Metallica kontserdil, Daisi sasdab Petzile sõnumi " Kus oled?"
Petz vastab: "Siin olen"

Anonüümne ütles ...

Mul on ka üks vihmaussi anekdoot, aga mõni ignorant väidab nagunii, et see on vana ja kulunud lugu, niiet ma ei räägi seda parem