teisipäev, 25. juuli 2006

Järvele selga

Ränkraske koolitee on mind paisanud Järvseljale, kus praktikate käigus peab minust ja paljudest teistest saama täisväärtuslik geograaf. Täna sain ma näiteks teada, et Eestis metsades elavad peale orinteerujate ka loomad: karud, oravad ja mägrad; vahel harva pidi ka kohtama radiatsioonirästikut.
Tegelikult olen ma suht kogu päeva mõelnud enda lõunauinaku-aegsest unenäost, kus nägin mingit imelikku tabelit, milles olid reastatud maailma spordialad. Kuskil ei olnud küll kirjas, mis alustel selline tabel oli koostatud, kuid olemas ta oli, ja orienteerumine paiknes alles kahetsusväärsel 78. kohal. Ainuke teine spordiala, mis veel meelde jäi, oli sulgpall, mis oli 54. Ebaõiglane.
Kahjuks ei ole siinses Järvselja raamatukogus ka unenägude seletajat, mis võiks nähtut seletada. Seega lisandub järjekordne peatükk müstiliste unenägude loendisse, kus ees paiknevad juba minu ninaverejooksu ja Kati lühikeste pükste lugu. TOP 3 on juba olemas.
Aga nüüd lähen ma üle päris mitme päeva taas trenni ja seejärel nahkhiiri vaatlema. Kas sina teadsid, et Euroopas elab neid ~290 liiki? Vaevalt, mina ka mitte.

2 kommentaari:

Mihkel ütles ...

Markus, ma nägin eile unes, et läksin võrguga Emajõkke, Kaarsilla ja Narva mnt silla vahele võrguga kala püüdma. Panin ööseks võrgu sisse ja hommikul kui välja läksin võtma oli võrgus suur hüljes ja väga suur vaal. Vaal rabeles ennast võrgust lahti ja põgenes Raekoja platsi suunas, hüljes põgenes vette. Kogu minu tegemisi jälgis arvestav osa Tartu elanikkonnast ja mina kartsin kogu aeg, et keegi kutsub politsei, sest võrguga ei tohi Tartu linnas Emajões kala püüda. Ja vaal on ka ohustatud liik, kartsin, et selle eest pannakse mind vangi. Vaala saba oli verine...

Ilusaid unenägusid teilegi!

Mihkel ütles ...

Ja Liina, sul on ju ka unenäo seletamise raamat. Proovi neid unenägusid seletada, mis minu ja Markuse ja Kati peas keerlevad. Kati oma on muidugi lihtne, lihtsalt naiselik hirm, et teine naine on saledam.