pühapäev, 14. jaanuar 2007

Oh, Kevad, miks viibid veel?

Oh täiskuu, kui sa taevalaest
mind viimast korda näeksid, vaest,
nii ahastades südaööl
siin kõrge arvuti ääres tööl!
Kui tihti toas, mis kaarte täis,
su nukker pilk minust üle käis!
Ah, saaksin metsadesse ära,
kus keset sinu armast sära
öövarjus vaimud lehvitlevad,
all hõbeaasu ehib kevad.



7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Arvutitoolisport

Keios ütles ...

kas mõnel õhtul multiplayer pakuks huvi?

Anonüümne ütles ...

Uus Vello Orumets.

Ma olen olen multiplayer mängu üritanud teha küll, aga millegipärast see ei õnnestu kunagi. Keio, ehk oskad aidata?

Keios ütles ...

L@uri
tavaline põhjus miks multiplayeri hostimisest midagi välja ei tule on jagatud nett ja sel juhul saavad ühineda ainult Sinu kohalikus võrgus olevad masinad.

Aga kui probleem on milleski muus, siis on täiesti võimalik, et ma ei oska aidata.

Markus ütles ...

ma ei hakka Timmo juttu isegi läbi lugema.
aga kõigi hirmutamiseks võin öelda, et mul viimasel ajal skillid põhjas ja defense ka 100 lähedal.

Anonüümne ütles ...

Mu combat ownib sind ära ja fishing on mul ka parem.

Anonüümne ütles ...

Sama probleem siin, et multiplayer mängu ei saa teha, olema Lauriga proovinud. Sisevõrgus saan ilusti mängida multiplayerit aga üle interneti ei saa millegipärast.
Markus sa pead endale "rule full'i" ostma, siis jookseb kiiremini :D