teisipäev, 16. mai 2006

Kaardikapi saladused



Kui ma täna treeningu jaoks vanasid kaarte otsisin, leidsin ma kapist nii mõndagi huvitavat. Kõigepealt jäid mulle kätte 2 kaarti Piigaste ja Saverna kandist. Kui keegi veel ei tea, siis Piigastes tuleb sel aastal lühiraja EMV.
See oli kunagi ammu, kui Savernas oli meil klubi laager ja Kolla planeeris meile "väikse" joon-o raja. Mäletan, et isegi väliskülaline Lauri Malsroos osales selles laagris. Minul on see treening siiani meeles ja selle märksõna võiks olla "raske". Ajad läksid ikka mitme tunni kanti. Nii et tutvuge teiegi tulevase lühiraja maastikuga.

PS! punane joon 2 kaardi peal läheb kokku

Aga sellega veel leiud ei lõppenud. Silma jäi ka üks kollane kaart. Nimelt käisime mina, Markus, Sander, Riho, Ats ja siis veel päris mitu tüüpi 2000ndal aastal Iisraelis. Viimane võistlus - teade, joosti kõrbes ja kaart oli ilus kollane.


Tegelikult oleks mul kõigile lugejatele sellega seoses ka väike üleskutse. Kui teie kaardikogus on mõni unustatud, aga väga põnev või mingit moodi eriline kaart, siis võiksite selle avaldada.

See on kõik.

6 kommentaari:

Lauri ütles ...

See saverna legendaarne joon-o on mul endiselt meeles. Tugevamad tulid minu teada nats üle 2 h, mina see-eest jooksin rahulikult+lõpus panin veel viga mingi ~10 min ja lõpetasin ajaga mingi 2.40-2.45. Kolla käis isegi metsast mind otsimas, kuna 2/3 raja peal oli ta vaatamas aga mina just seal panin vea ja läksin veits teisest kohast. Igatahes sellest laagrist on meeldivad mälestused. Huvitavate kaartide kohapealt saan aidata ilmselt siis kui kunagi sauele jõuan.

Markus ütles ...

mul pole olnud õnne seda joon-od läbida, aga olen kuulnud igasuguseid hirmulugusid, mis mind suht pöördesse viisid.
Mihkel, mina küll ei mäleta, et oleksin teates mingi kaardi saanud. korraldajad andsid minu arust alguses lihtsalt tüki liivapaberit. mul kulus see pärast tööõpetuse tunnis ära, nii et pole kahjuks teistele enam midagi näidata.
ps! kirjutamise hetkel olin narkouimas

Anonüümne ütles ...

see teine kaart on täpselt keelualast... huvitav mitu aastat SO EMVst möödas on? ...selline tunne nagu oleks seal eile suusatamas käinud...

Markus ütles ...

loodus, ära esine salanime all, vaid tule kapist välja ja hakka jutte kirjutama! kõik tahavad kuulda, kuidas sa kunagi korralikult trenni tegid ja joosta jõudsid; mitte nagu praegu, kui sa oled nõrgaks jäänud. anna tuld!

Anonüümne ütles ...

pensionipõlves avaldan oma treeningpäevikud raamatuna(enne pean nad muidugi valmis luuletama) ...kõvade kaantega ... oi oi kui rikkaks ma saan...

Anonüümne ütles ...

Kuule luulevormis treeningpäevik oleks juba saavutus. Aga minu arust peaksid sa need kõvad kaaned ka higi ja verega läbi immutama. ja kondipuruga.

Pealkiri võiks olla: "Minu elu ja jooksud pooliku jala ja hingega"