kolmapäev, 10. mai 2006

Libastumine

Juba pikka-pikka aega olin Tartu kesklinnas liikudes mõlgutanud mõtteid Mäkdoonaldi-nimelise (nimi muudetud) asutuse külastamisest. Millegipärast oli mulle minevikust jäänud mulje, et sealsed söögid maitsevad hästi. Seetõttu olingi kui kiimane koer pidevalt selle putka poole kaenud, aga samas suutnud kõik ihad vaigistada. Kuid lihahimu on teatavasti see kõige raskemini taltsutatav.
Ning täna sattusingi sinna liiga lähedale ja andsin saatanale oma käega 21 krooni: "juustuburger ja jäätis, palun". Jäätis oli hea, kuid burger õnneks väga halb, mis annab lootust, et enam ma sinna tagasi ei lähe (kui mitte just jäätise pärast). Sellised on need juhtumised, mis minu päevasid täidavad.

1 kommentaar:

Mihkel ütles ...

Tubli Markus! Põhimõtteliselt ei ole sa midagi valesti teinud. Kõik on ju Mcdonaldisis käinud. Teadagi, lootustandev orienteeruja Lauri Tammemäe on lausa friikartulite maniakk, kes Austriast tagasi tulles tellis poolas (vist oli) 3 pakki suuri friikartuleid. Nendest 2 pidime mina ja Malsroos ära sööma, sest ta hindas ilmselgelt oma võimeid üle.