pühapäev, 21. mai 2006

Uus kaart


Geograafiatudengi(te) pärast pole vaja enam muretseda, sest nad on nüüd endale rakenduse leidnud - kartograafia. Esimese kaardi joonistasin kodu lähedale. Põhjuseks muidugi mõista kartus võõras metsas ära eksida. Maastik oli hästi läbitav ning mõnede väga huvitava kujuga kaljudega. Mingit võistlust sellel kaardil päris korraldada ei anna, kuid mõne päevaku saab vast ikka peetud. Ootan kõiki proovima!

9 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mingid seksuaalsed tungid said siin küll maha laetud .. ma näen rindu!

Mihkel ütles ...

Markus, mis see nüüd siis on?
Ei oleks pidanud sulle seda fanta pudelit sinna jätma, see ei mõjunud sulle hästi.

Black women blowjob...
Black women naked...

Markus ütles ...

pets, kirjelda oma soovi täpsemalt ja ma proovin

Anonüümne ütles ...

See on jalad laiali istuv vanamutt, kellel on suur roheline maoplaaster ja väga karvane vitt.

Nüüd ikka näed rindu?

Markus ütles ...

kes kurat on kiin? kiinile teadmiseks: siin ropendamise ainuõigus kuulub ainult malsroosile, kuna ta lihtsalt teisiti ei saa:D

Jürgen ütles ...

Ma sain ka lõpuks kiiniga ühele lainele. See on juba patoloogiline! Mitu rinda ja mitu vanamutti järgmise jutu Poka kaardil on?

Lauri ütles ...

Mul ei ole midagi selle vastu et Kiinile "teatepulk" üle anda. Samas tahaks siiski teada mis mehe/naisega tegu on.

Markus ütles ...

autor leidis ka lõpuks need nn rinnad üles, aga muidu ei klassifitseeru see küll mingil juhul aktipildi alla. tundub, et mõnel lihtsalt nii rikutud mõtlemine, et näeb igas asjas alasti harkist jalgadega naist. eks ma joonistan järgmisel korral siis mingi auto, et saaksite summututit mingiks muuks asjaks pidada. head fantaseerimist!

Jürgen ütles ...

See reljeefijoontest nägu võib päris huvitav ülesanne olla. Kuna mul homme eksam on, siis ma äkki proovin õhtul seda.